Medlemsskap

fredag 16 oktober 2009

Eftersom min stora hobby förutom hundarna är att sy och brodera, så tog jag mig i kragen och blev medlem på Sysidan för att få fler tips och idéer.



Jag ska nu under eftermiddagen börja göra iordning min lilla brodyrlåda så att jag kan börja brodera mina 2 flattavlor som jag har köpt tillbehör till.

Året 1998 hade jag sytt upp dessa 2 flattavlorna, men eftersom jag blev tillfrågad om jag kunde sponsra, jag tror det var FRK/Bergslagen, så gav jag bort båda två. Men som sagt nu känner jag att det är dax att sy 2 nya och denna gången till mig själv. Troligtvis kommer jag att ta upp beställningar på dessa två i min lilla webbshop. I första omgången kommer det vara svarta flatcoated, men ska även försöka göra både bruna, samt en egen designad brodyrtavla där de både finns en brun resp. svart flatcoated retriever med.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog contents © Sy & Skapa 2010. Blogger Theme by Nymphont.